söndag 1 februari 2015

Kalastips

Kladdkaksmuffins med Minecrafttema så klart
Komplett tipspromenad som jag beställde och fick via mejlen, hur smidigt som helst. Finns i många varianter för både barn och vuxna

Så roligt, så intensivt! Hur kan man bli så trött efter att ha ordnat barnkalas? Jag kan säga att det blev en lördagseftermiddag i avkopplingens tecken när alla kalasgästerna hade gått hem. Men alla inblandade verkade i alla fall nöjda, inte minst sonen, och det kändes bra!

I stället för att organisera olika lekar laddade jag hem en frågesport på nätet, från Grapevine. För 129 kronor fick man en komplett tipspromenad med frågor, svarsformulär, facit och diplom, bara att skriva ut från datorn. Jag använde fotopapper för att det skulle bli lite tjockare kvalité på diplomen.

Det finns olika teman, men jag valde vilda djur och djungel. Den verkade väldigt uppskattad och engagemanget var stort! Barnen fick diplom och godispåse som vinst.

Det finns mängder av olika bra grejer på den sidan om man ska ha kalas, både för barn och vuxna. Till exempel finns det mordmysterier för lite vuxnare kalasdeltagare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar