måndag 2 februari 2015

Trasor



I går for vi ut till stugan för att elda en del trädgårdsavfall och då passade vi så klart på att grilla korv också. Ungefär i samma ögonblick som vi packade ihop för att åka hem så försvann solen, så vi hade tur med vädret när vi var där ute.

På hemvägen stannade vi till vid Netto. Det är så sällan vi är där, men ibland hittar man roliga och bra saker. Som disktrasor till exempel. Jag hittade de här fina i underbara färger. Sådana som man kan tvätta och använda hur länge som helst.

Det blev en bra söndag med chans att ladda om batterierna efter den intensiva veckan. Nu ser det ut att bli en mycket lugnare vecka. I går när jag kollade almanackan var den helt blank den här veckan, det händer inte så ofta.

4 kommentarer:

  1. Har inte läst din blogg på ett tag..har massa datorstrul och sitter ofta med support..så snart har jag tröttnat på allt vad datorer heter :/

    Köper oxå såna disktrasor som går att tvätta..blir lite mindra av slit och släng ;)
    ha en härlig vecka..kram
    //Ewa A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har saknat dig Ewa, du är ju en av mina flitigaste kommentatorer annars :) Hoppas att det löser sig med datorproblemen, det är inte kul när man ska behöva ägna en massa tid åt sådant där. Själv brukar jag ringa till Åke på Bodell Data i Timmernabben, han löser det mesta :)
      Ja, det är bra med de där disktrasorna, miljövänliga och vackra! Ha en fin vecka du också! Kram Åsa

      Radera
  2. Vad gullig du är..skönt att man är saknad..blev glad för komplimangen..Tack..kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du glädjer mig med dina kommentarer, alltid roligt med "läsarkontakter" :) Ha en härlig fredag! Kram Åsa

      Radera